במיקום שוק מתייחסת תפיסת הצרכן של מותג או מוצר ביחס מתחרים מותגים או מוצרים. מיצוב שוק מתייחס לתהליך ביסוס הדימוי או הזהות של מותג או מוצר כך שהצרכנים תופסים אותו בצורה מסוימת.
במיקום שוק מתייחסת תפיסת הצרכן של מותג או מוצר ביחס מתחרים מותגים או מוצרים. מיצוב שוק מתייחס לתהליך ביסוס הדימוי או הזהות של מותג או מוצר כך שהצרכנים תופסים אותו בצורה מסוימת.
נשמח לחזור אליכם ולספק לכם מידע אודות
הזדמנויות ההשקעה הפתוחות כעת.
אנא השאירו פרטים: