ערך זמן חיי לקוח (Customer lifetime value) נועד למדוד את כמות הכסף הממוצעת שמכניס לחברה לקוח, במהלך כל תקופת שירותו כלקוח. מדד זה מחושב לפי ההכנסה הממוצעת מלקוח בתקופה מסוימת, לחלק לאחוז הנטישה של לקוחות באותה תקופה.
ערך זמן חיי לקוח (Customer lifetime value) נועד למדוד את כמות הכסף הממוצעת שמכניס לחברה לקוח, במהלך כל תקופת שירותו כלקוח. מדד זה מחושב לפי ההכנסה הממוצעת מלקוח בתקופה מסוימת, לחלק לאחוז הנטישה של לקוחות באותה תקופה.
נשמח לחזור אליכם ולספק לכם מידע אודות
הזדמנויות ההשקעה הפתוחות כעת.
אנא השאירו פרטים: