ליצור קשר ישיר, אישי ואמין עם אנשי מפתח בארגון
אחת הבעיות הנפוצות היום בעולם השיווק והמכירות היא היכולת להגיע לאנשי מפתח בארגונים, למשוך את תשומת ליבם ולייצר עימם פגישת מכירה. אנשי מפתח בארגונים מוצפים באינספור מיילים ובקשות לפגישות מצד אנשי מכירות – ואת רובם הם מנסים להדוף. בנוסף, חוקים להגנת הצרכן לא מאפשרים שליחת מיילים פרסומיים ללא קבלת אישור מפורש, ורבים מהמיילים האלו מוצאים את דרכם לתיקיית ה”ספאם”.
חברת Referral-AI שבראשה עומד היזם הסדרתי, דורון הרצליך, עונה בדיוק על הקושי הזה. היא פיתחה תוכנה ייחודית הסורקת את כל הקשרים של אדם או חברה על גבי הרשת, ממפה אותם ומסיקה על קשרים עסקיים ישירים או לא, שהאדם כלל אינו מודע אליהם – מעין רשת חברתית לעסקים. באמצעות המיפוי, ניתן ליצור קשר ישיר עם איש המפתח בארגון ולהגדיל באופן משמעותי את יכולת המכירה של החברה.
צוות שייצר חברות מוצלחות
בראש Referral-AI עומד כאמור, היזם דורון הרצליך, שבבעלותו היו 5 חברות היי-טק מצליחות, שארבע מהן נמכרו או הונפקו בהצלחה יתרה. הרצליך שידוע בזכות היכולת שלו לזהות את הצורך הבא בעולמות הטכנולוגיה יחד עם שותפיו דרוד גרתי ועומר בן נחום, בוגרי אקזיטים מוצלחים בעצמם, זיהו ב Referral-AI את ההזדמנות הבאה בעולם השיווק העסקי וכבר גייסו סכומים משמעותיים עבור פעילות החברה.
צוות המנהלים הבכיר שהצליחו לייצר אקזיטים מוצלחים בעבר, מובילים יחד את Referral-AI להצלחה שצפויה לה בעולם העסקי, כאשר החברה כבר מוכרת את התוכנה שפיתחה לחברות בישראל ובעולם.
עלייה של מאות אחוזים בהמרות להזדמנויות עסקיות
ב-Referral-AI, שכאמור כבר פועלת במגזר העסקי בחברות בארץ ובעולם, מדווחים על עלייה של מאות אחוזים בשיעור ההמרות להזדמנויות עסקיות בזכות השימוש בתוכנה שפיתחו. הדבר נשמע הגיוני – פנייה לאדם באמצעות קשרים אישיים אמינים, מקצרת את הדרך לקביעת פגישה ומשם לביצוע המכירה. זאת לעומת פנייה “קרה” במייל למשל, שהסיכוי שתבשיל לפגישה קלוש ביותר.
לפי בדיקות שנעשו עם אנשי מכירות בארגונים, ההמרות מערוצי שיווק אחרים עומדים על 0.5%-4% ואילו בשימוש בתוכנה של Referral-AI אחוז ההמרות עלה אל מעל ל-30% – זהו שינוי דרמטי בכללי המשחק של אנשי המכירות בארגון ויתרון מובהק לחברות שירכשו את התוכנה ויהנו ממודיעין עסקי יקר ערך הנוגע לקשרים האישיים בארגון.
עלייה של מאות אחוזים בהמרות להזדמנויות עסקיות
על פי חזון החברה, ניתן יהיה להגיע לאנשי מפתח בכל חברה בעולם באמצעות קשרים אישיים וכך למנף את אותם לטובת הגדלת המכירות. התהליך של Referral-AI נעשה באופן אוטומטי לחלוטין, בלחיצת כפתור, והוא מבוסס על פלטפורמות רבות ברשת שעל גביהן יש מידע אודות קשרים.
בנוסף, המערכת מבוססת על בינה מלאכותית, כך שהיא משתפרת, לומדת ומרחיבה את הקשרים עם כל מצטרף חדש. בניגוד לרשתות חברתיות כמו לינקדאין למשל, אין צורך בחיפוש אקטיבי או בהצעת חברות ידנית – הכל נעשה דרך מיפוי הקשרים בתוכנה המותקנת אצל אנשי המכירות בארגון, כחלק משגרת העבודה שלהם.
יתרונות החברה:
- זיהוי ומינוף הפוטנציאל של מערך הקשרים הארגוני.
- פתרון אוטומטי שאינו דורש בקשת חברות אקטיבית – מאפשר מודיעין עסקי חשאי.
- ייעול וקיצור תהליכי המכירה דרך ממליצים עסקיים.
- הגדלת המכירות בארגון.
- הגדלת יחס ההמרה ל-30%.
- צוות ניהולי בכיר בעל ניסיון עשיר בהובלת חברות למכירה.
- מערכת בינה מלאכותית שמשתפרת ולומדת כל הזמן.
- תוכנת דשבורד נוחה וידידותית למשתמש.
- מוצר קיים שמוכר כבר בחברות בארץ ובעולם.
פוטנציאל שוק
Referral-AI כבר משווקת ומוכרת את התוכנה שפיתחה לחברות וארגונים בישראל ובעולם. הפתרון שמציעה החברה רלוונטי לכל חברת B2B שמעוניינת להגדיל את המכירות, לקצר ולייעל את תהליכי השיווק והמכירה.
הפתרון של Referral-AI הוא חדשני ומקיף. הוא משלב מספר גדול של מקורות מידע ברשת, יודע לנתח את הקשרים ומייצר את היכולת לחבר בין אנשים לצרכים עסקיים על בסיס קשר שהם לעיתים כלל לא מודעים לקיומו.
בחישוב כללי, Referral-AI פונה לשוק שמגלגל 480 מיליארד דולר בשנה. בהנחה שהחברה תצליח להגיע ל-5% מהשוק הפוטנציאלי שלה, מדובר על 24 מיליארד דולר.
להשקיע בחברה לפני ההנפקה
החברה גייסה כבר סכומי השקעה משמעותיים והצליחה, בשנותיה הקצרות, לפתח את המוצר ולמכור אותו למספר חברות. המודל העסקי של החברה מבוסס על דמי שירות חודשיים המשולמים לה מארגונים הרוכשים את שירותיה. לחברה אין מתחרים שיודעים לייצר את רשת הקשרים שהיא מייצרת והמודל שלה הופך אותה לכדאית עבור כל חברה שרוצה למנף את קשריה העסקיים.
Referral-AI פעולת בתחום השיווק העסקי ומעניקה פתרון לבעיה שהולכת וצוברת תאוצה בעידן הנוכחי. בראש החברה עומד צוות ניהולי בכיר שמאחוריו הנפקות מרשימות בשווי של מאות מיליוני דולרים ויכולת לזהות את הזמן המתאים ביותר למקסום רווחי החברה עבור המשקיעים.